Фон

понедельник, 20 ноября 2017 г.

Натхнення з Флоксою. Квітковий мінік

Привіт усім майстриням! ♥

Чи любити ви міні-пухляшики як люблю їх я?
Думаю, що навряд чи знайдеться рукодільниця, яка була б абсолютно байдужою до таких милих крихіток))

Цікаво подивиться детальки? Ласкаво прошу до перегляду!!






Мій альбомчик зовсім мініатюрний, всього 10*10см! Його так приємно тримати в руках)) 
Зробила й ого синім-синім, це мій улюблений колір, від якого я ніколи не втомлююсь!!
Використала всього кілька листів скраппаперу та жменьку вирізок з вирубками, оздобила яскравими пайєтками та глоссі.



Підтримала форму квадрата і в розворотах. Підложки під фото, також квадратні (5,5*5,5 см).






В деяких розворотах я карманчики для тегів, на які також можна наклеїти фото, зробити надписи, чи вкласти меморобалію.








Альбомчик вийшов доволі квітковим і ніжним. Все як я люблю ♥








Бажаю вам натхнення та радісних посмішок!

До зустрічі в Креативності!




2 комментария:

  1. Мариночко, дуже натхненний малюк. Такий затишний та ніжний!! Я якраз замовила собі такий набір паперу, отже, дуже вчасно для мене твоя порція натхнення.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Людмилко, твої слова мов мед! 🍯 Обожнюю цю колекцію за кольори. Натхнення тобі!

      Удалить