Фон

понедельник, 28 августа 2017 г.

МК конверт у стилі Бохо

Всім привіт! З вами Альона і я хочу запропонувати вам невеличкий майстер клас конверта для грошей. 
Зараз підготовка наречених йде повним ходом, зараз дуже багато пар намагаються відійти від весілля в класичному стилі і влаштувати свято за своїм смаком, свято своєї мрії... нехай без традицій , але те, що запам`ятається на все життя. 

 Так, отримала я замовлення на конверт, що подарують на весілля в етнічному, бохо стилі... Скажу чесно це не моє, я люблю класичний стиль в усьму,  мені інколи здається, що у минулому житті я була англійкою))) але працювати над цією роботою було неймовірно цікаво.

Отже для роботи нам знадобляться такі матеріали та інструменти:
- дизайнерський картон;
- лист скраппаперу 30х30 з етнічними мотивами;
- шматок старого мережива;
- вощений шнурок;
- чіпборд;
- фен та пудра для ембосінгу;
- бісер та пайєтки;
- олівець, клей, лінійка;
- медіум прозорий;
- циркуль, лінійка з колами різного діаметру чи ножі для вирубки;
- штампи та чорнила.
Беремо лист дизайнерського картону та за допомогою дошки для біговки чи простої ручки, що не пише, проводимо лінії згину за наступними розмірами





Одній із сторін (що буде загинатися всередину) надаємо фігурний край




Відрізаємо смужку  дизайнерського паперу, згинаємо так, щоб основа вийшла на 3 мм. більша ніж сам конверт, це застібка

Із листа скраппаперу вирізаємо заготовки якими будемо обклеювати майбутній конверт з дизайнерського картону. Розмір заготовок зменшити на 4 мм. (по 2 мм з кожної сторони)
Повинно вийти: одна широка заготовка, дві вузенькі та дві для застібки.

Обклеюємо заготовки скраппапером та залишаємо висихати

Переходимо до декору, вирізаємо різні за розміром кола, робимо квіти та листя за допомогою штампів







Формуємо композицію, прикрашаємо бісером та пайєтками (клею прозорим медіумом) та насолоджуємося готовим результатом













З вами була Альона, до зустрічі!!!

4 комментария: