Фон

четверг, 15 июня 2017 г.

Вдохновение к 4-му этапу СП "Коллекция воспоминаний"

Здравствуйте, дорогие! Давайте вдохновимся невероятной порцией нежности в милых разворотах нашего дизайнера Светланы, в рамках четвертого этапа
Совместного проекта по Альбому "Коллекция Воспоминаний"!
 

Привіт-привіт))
З вами я Світлана Коваль та ще один кусочок мого ніжного, дівчачого альбомчика.
Точніше три кусочки ))) Адже сьогодні я покажу вам останні три розвороти. Вони вийшли дуже ніжними.

Обов"язковим елементом цього етапу є - почуття. І хоча я розумію, що ними не можна наповнити якийсь конкретний розворот, адже кожна сторіночка альбому з почуттями. І кожна має особливі емоції, які  навіть без фото відчуваються, бо ми знаємо про що вони будуть.
Та я все ж хочу виділити і наділити цим ОЕ саме останню сторніночку альбому. Вона про Перший День Народження. Такий незабутній, значимий, такий важливий і переповнений почуттями день для кожних батьків ))))

 
Ось такими створились мої розвороти )))
А я бажаю вам тільки приємних почуттів і дякую, що читали та дивились мене!
З нетерпінням чекатиму ваші розвротики ))

Комментариев нет:

Отправить комментарий