Фон

воскресенье, 23 апреля 2017 г.

Вдохновение к 1 этапу СП "Коллекция воспоминаний" от Светланы

Доброе утро! Сегодня Светочка покажет свой первый разворот в альбом, сделанный специально для
Совместного проекта по Альбому "Коллекция Воспоминаний"
 
Привіт ))
Сьогодні з вам я Світлана Коваль і мій перший розворотик для чудового СП "Колекція спогадів".
Альбомчик я роблю в подарунок, для своєї похресниці, нагадаю він буде розміром 20на20см. Вона вже давно чекає на свою "зефірку", і я дуже щаслива, що дякуючи нашому СП вона нарешті її отримає )))

На першій сторіночці будуть розміщені фото з вагітності, а в середині є кишеньки, де можна зберігати карточки з записами і не тільки )))
Наш перший етап присвячений "Спогадам", тому в серединці я зробила ось таку кишеньку з кальки де мама зможе зберігати фото УЗД. Думаю, це одні з найприємніших спогадів того періоду. Ніколи не забуду, коли вперше мені дали в руки наше перше таке фото, ці емоції не передати словами ))) 
 Друга сторіночка для перших фото маленької принцеси,маленького янголятка )) Та для запису такої цінної інформації ))



Сподіваюсь,я надихнула вас.
Дякую, що читали та з нетерпінням чекаю на ваші перші розворотики! ))

Комментариев нет:

Отправить комментарий