Фон

суббота, 17 декабря 2016 г.

Марафоним вместе с Лорой

Добрый вечер! Продолжаем наш Праздничный марафон "Креативный декор" и сегодня вдохновляемся мягким декором от нашего дизайнера - Лоры Теличко

Показывайте свой праздничный декор и у вас будет возможность получить очень класные подарки!!!


Привіт) З вами Лора. І сьогодні хотіла б показати частинку свого новорічного декору. Коли в мене є вільний час, я дуже люблю шити іграшки. Не на замовлення, а так..для натхнення. 
Ось і цього року не обійшлось без них. Такі невеличкі веселі друзі створюють для мене новорічний настрій, тепло і затишок) 
Здавалося б, що використана в них здебільшого тканина, але то не так. Навіть тут є такі елементи декору, про які варто розповісти. Кожна деталька дбайливо підібрана в магазині і присутня в цих маленьких зайченятах. 
Отже, почнемо)

 Хто шиє іграшки знає, наскільки важливе правильне наповнення. Тут не обійтись без холлофайберу. А його в магазині більш ніж вдосталь)) В якості оченят, носика і гудзиків використані чорні і кремові напівнамистинки. 
І, знову ж таки, мої улюблені помпони)) Вони прикрасять і черевички, і шапочку, і просто послужать гарним декором для фото)
 
Сподіваюсь, вам були цікаві мої маленькі друзі)) Дякую за увагу і з нетерпінням чекатиму ваших коментарів!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий